Trols er fuldt beskæftiget om sommeren med racer biler fra blandt andet rallycross,
Men en gadebil sniger sig ind i ny og næ...
TEKNISKE FACTS :
Undervogn :
Udover det er lavet en undervogns op sætning til bane.
Kabinen :
Kompledt ny læder stuge. Sæderene : Mørke grå, meget blødt og lækkert
Trols Voldesen er en ren troldmand og specialist i
motor bygning, tuning af biler af den heftige slags. Trols beregner og tegner Krumtape, plejstænger,
stempler og får det fremstillet i England.
Han inpoter EFI motorstyring som er fuld programerbar, med en bærbar computer.
rally og bane mm.
Audi A4 V6 3,0 Quattro 2001.
Motor :
Tybe: ANS 90 graderes V6 2.976 ccm. 5 ventiler pr. cylænder
Motor styring : EFI ( Tecnolgegi ) euro 96.
Fuld programmerbar med TVAs Bærbar computer.
Twin turbo KKK-K16 OG intercooler med ladetryk på 0,7 bar overtryk.
Stemplerene er blevet skiftede ud med nogle fra en VW Beetle 2,0
Tændspole : Maserati Quattroporte V6 evoluzione.
KN luftfilter.
460 Hk. ved 0,7 bar.
0-100 Km/t Ca. 5 / 5,5 Sek. Målt af Audi-Sport.dk's computer
Sænket med koni og TVAs spesjeldt lavet ventiler mm. Fuld justerbar.
Fælge : OZ 8 X 18 med 225/40ZR 18 Dunlup SP 9000
Den er meget presis og kontant i styrtøj og undervogn
uden at være for hår til værdags kørelse...
( Det er seriøst at lave 2 opsætninger til sin gadebil... )
( Vaske skind ) på sæde, ryg og beges læder på side stytterne.
Mørke grå læder på dørbeklædninger, indstumendt bor, rat, gear knup, håndbremse,
hattehylde og sisdt og ikke mindst i loftet.